Sabato, 20 aprile 2024 - ore 00.31

Cuma g'hoo de vestiime per andaa a pescaa? Di Giorgio Barbieri

So benissimo che il mio non è dialetto cremonese scritto perfettamente, che mancano gli accenti e gli accorgimenti tecnici che solo gli esperti possono dare. Ma ho provato a scrivere quello che penso quando sto per andare a pescare.

| Scritto da Redazione
Cuma g'hoo de vestiime per andaa a pescaa? Di Giorgio Barbieri

Cuma g'hoo de vestiime per andaa a pescaa? Di Giorgio Barbieri

So benissimo che il mio non è dialetto cremonese scritto perfettamente, che mancano gli accenti e gli accorgimenti tecnici che solo gli esperti possono dare. Ma ho provato a scrivere quello che penso quando sto per andare a pescare. E l'ho messo giù, per divertimento. Attendo ovviamente correzioni da chi ne sa più di me di dialetto e di pesca.

Cuma g'hoo de vestiime per andaa a pescaa? 'Na camisa a maneghe longhe per cuarciaase dai pioon de le sensale e dai furoon de le urtiighe, en paar de giins (mai le braghe cuurte), i gambaai fiin al zenocc (nei caamp se pool truaa soregh, biss graneer e chel casturoon che se ciama nutria), en maioon (se sà maai che faga fredd), en capell per riparaase dal suul, 'n umbreliin. In sacoza en documeent de identità, la liceenza de peesca, la pateente, en qual ghell (pochi, i seerv miia), en fazulett e tote le ciaav che seerv.

Ne 'la bursaa i'amm, i pioomb, el fiil, en qual turaciol, na forbeez, en culteliin, en redeen de riserva, en mulinell de scoorta. Na scatula de beeghe e ona de cagnott. En poo de pastuura e magaari 'na scatula de mais per i carpanei. E en rotool de carta igienica, l'aria de campaagna la pool faa broti scheers...

E a tracola en paar de bachete (o 'l balanseen) bele pronte. Cun el mulinell, el fiil, el tapo, i piumbeen in fond, i'amm. Ne 'la buursa magari l'è meei meteer anca du o tri campanei, chei che se met in sol simiin per capii quaand el pes el maia a foond. Adess sum proont per parteer. Sperum de turnaa a cà cun el redeen pieen...

1327 visite

Articoli correlati

Petizioni online
Sondaggi online